Re: Dysk+"szuflada z dyskiem" - podejscie od innej strony

Autor: Michał Zieliński (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 28 Jun 1997 - 01:30:43 MET DST

Opowiem ina historie. Instalowalem sobie na dysku W95 majc w komputerze dysk
kumpla - no i CD chodzilo jako F:(z niego sie wszystko instalowalo).Potem
dysk wrocil do kumpla , a mnie wszystko zaczelo glupiec , co objawialo sie
komunikatami

                Prosze wlozyc dysk instalacykny do napedu F: i nacisnac klawisz.

Poniwaz nie chcialo mi sie zmieniac calego softu na dysku wlazlem do Panelu
sterowania,Systemu,Menedzera Urzadzen,CD-romu i zmienilem mu literke na
F:.Tak wiec mialem
C: - moj twardy
F: - cd
Skadinad wiem , ze podobny manewr mozna wykonac z literami twardych
dyskow.Nie mam tego jak sprawdzic , bo mam pijedynczy dysk z jedna
partycja.Dlatego tez podsuwam ten pomysl do sprawdzenia.

Paszczak

Pozdrowienia

     Michal Zielinski
              hardware_at_lodz2.p.lodz.pl hubble_at_free.polbox.p