Zły sterownik Zoltrix'a ?

Autor: Romuald Szwarc (romualds_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 20:34:57 MET DST

        Używam fax/modemu Zoltrix V.34 33600. Zainstalowałem orginalny sterownik z
dysku dołšczonego do modemu. Przy łšczeniu w oknie pokazuje mi całkiem
przyzwoity wynik 33600bps. Ale gdy zainstalowałem sterownik pt: "modem
standardowy" w oknie wywala 115 000, wiem że to nic nie znaczy ale na tym
sterowniku jest o wiele lepszy przesył na linii modem-komputer i ogólnie
lepiej to wszytsko chodzi. Jest to doœć dziwne bo przeważnie orginalny
sterownik jest lepszy od defaultowego. Może œcišgnšć z i-net'u jakiœ nowszy
?

--
Romek