Re: Polskie analogie

Autor: Pawel Zielewski (Zielu_at_gazeta.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 17:53:35 MET DST

> Analogia jest. Tylko troche slaba.
> 1. Optimus powstal nie z pieniedzy p.Kluski tylko
> z kapitalu koscielnego.
> 2. Podejrzewam, ze wobec tego zarobione pieniadze
> trafiaja raczej do inwestora a nie do p.Kluski.
> Osme miejsce w rankingu moze byc mocno zawyzone.
> 3. Trzeba by sprawdzic ile p.Kluska ma akcji "swojej"
> firmy i ile te akcje sa warte na gieldzie.

Ad1. Skad Ty wytrzasnales ten kapital koscielny? Kluska by sie
usmial.
Ad2. + Ad3. Kluska posiada 51 proc. udzialow, cwiartke ma jego zona.
Nie chce mi sie teraz sprawdzac dzisiejszego notowania, ale jest
dosc wysokie. I jeszcze pojdzie w gore, jak przejdzie zamiana
kolejnej transzy obligacji zamiennych na akcje>