Re: Polskie analogie

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 16:25:43 MET DST

"Jarek Palka" <jarekp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> był uprzejmy napisać:

>W rankingu 100 najbogatszych Polaków tygodnika Wprost na 8 miejsce
>awansował Roman Kluska, dla niezorientowanych właściciel Optimusa.
> Jeszcze trochę brakuje do niedoścignionego pierwowzoru zza oceanu
> ale jest na dobrej drodze.
>Pewne analogie można znaleźć. Rodzi się polski Microhard.

  Analogia jest. Tylko troche slaba.
  1. Optimus powstal nie z pieniedzy p.Kluski tylko
     z kapitalu koscielnego.
  2. Podejrzewam, ze wobec tego zarobione pieniadze
     trafiaja raczej do inwestora a nie do p.Kluski.
     Osme miejsce w rankingu moze byc mocno zawyzone.
  3. Trzeba by sprawdzic ile p.Kluska ma akcji "swojej"
     firmy i ile te akcje sa warte na gieldzie.

>Jarosław Palka, Silesia Technical University - Gliwice, POLAND

== uprzejmie prosze odpowiedzi mailem na zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl ==
  === gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ===