Umarla mi plyta?

Autor: Kuba Sipowicz (sipowicz_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 12:49:22 MET DST

Wielce szanowni lekarze od hardwaru

Pare dni temu moja wielce zacna Shuttle HOT-433 (z AMD 486DX4-120 SV8B)
zaczela odmawiac wspolpracy. Najpierw zaczela zglaszac przy starcie
CACHE MEMORY BAD - DO NOT ENABLE CACHE. Po wylaczeniu L2 chodzila dalej
raczej normalnie. Jakos tak od przedwczoraj zaczelo mi przeklamywac zapisy
na dyskietkach a dzis to nawet udalo mi sie pisac na dyskietce "write
protected". Czekam co bedzie dalej.

Szanowni doktorzy, czy mozna miec nadzieje ze chora z tego wyjdzie, czy tez
juz moge robic miejsce w moim muzeum obok plyty 286 i flopa 1.2?

Aha. Wszystko chodzilo bez problemu jakies 2 lata. Chorobe wieku dzieciecego
polegajaca na przeklamaniach zapisu FDD plyta juz dawno przeszla, pomogla
transplantacja BIOSU.

Pograzony w bolu

                            Kuba

PS1: Wiem, wiem, ze ona juz dawno powinna byc na smietniku historii i powinno
     u mnie hulac Pentium Pro III MMXXXX, ale jakos finansowo mi sie to nie
     widzi; nie wiem, moze mam cos ze wzrokiem.
PS2: Wiem, wiem, "nie trzeba bylo kupowac takiego badziewia jak Shittle".
PS3: Wiem, wiem, "wyrzucic G95 i zainstalowac Linuxa" (to tak na wszelki
     wypadek jak by Panowie X i Y mieli ochote pokomentowac nie na temat;
     nb. mam L, nie mam G95).
PS4: A moze to mialo byc OS/2?
PS5: No wlasnie

--