RE: Chipsy + Vata = mdlosci

Autor: Piotr Ryszkiewicz (pylek_at_asset.sk)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 09:21:44 MET DST

From: Jacek Osiecki[SMTP:joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl]
Subject: Re: Chipsy + Vata = mdlosci

>Dnia 25 Jun 1997 10:33:12 +0200, Piotr Ryszkiewicz napisał(a):

[--- ciach ---]

>Ja się odnosiłem nie tyle do sprawy płacenia podatków, tylko do twierdzenia,
>że żyjemy w cywilizowanym państwie... :)

OK, rozumiem ;-)

>Rozumiem. Po prostu się troszkę zdziwiłem w pierwszym momencie... A czy tego
>Exchange'a nie da się ustawić? Nie przypuszczałem, że to takie g*..

Niestety. A propos, istnieje cos innego, co potrafi czytac poczte z Exchange Servera ?

>Po prostu mieliśmy różne sprawy na myśli.

Dobra, tlumaczenie przyjete ;-) W takim razie przepraszam za zbyt ostra moze reakcje.

Pozdrowienia,

        Piotr.

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|