Quake przez modem

Autor: SyLWeStEr CzOpEk (sylwekc_at_key.net.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 23:00:14 MET DST

Jak poustawiac konfiguracje w quake'u aby moc pograc z kumplem przez
modem. Jedyne co udalo nam sie osiagnac to to ze modemy sie polaczyly
ale po kilku sekundach sie rozlaczaja...

Ja u siebie uruchamiam Quake'a z parametrem -listen 2
wybieram new game i jako init string daje modemowi ats0=1,
kumpel dzwoni do mnie poprzez join game/modem...

Co jest nie tak ?

SyLWeK