Re: KAblowka i siec

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 20:53:15 MET DST

In pl.comp.pecet Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
: >>i niekoniecznie bedzie szybki. w chwili obecnej rozsadnym
: >>wyjsciem moze sie okazac instalacja odrebnej sieci komputerowej,
: >>z serwerem na blok lub kilka okolicznych blokow.
: >
: >Z hubem na blok, przylaczonym swiatlowodem do portu bridga w
: >centrali... :-)

: Jarku!!!
: Ty znowu swoje!

: To jaka to kablowka, jak cale miasto okablowac osobno swiatlowodami
: trzeba? Po licha na koncowce w ten koncentryk wlazic i kilkaset
: papierow za modem dawac, skoro jak wezel na blok, to zwyklym
: ethernetem do mieszkan wjechac mozna (najtansza karta rzedu 150 zl, do
: domu wystarczy).

Ano dokladnie - ja tylko prostuje ze serwer "blokowy" nie potrzebny.
Ja po prostu widze, ze potencjalnie to kablowka ma mniejsze koszta
od osobnej sieci.
Ale na razie jest odwrotnie.

J.