Re: plyta glowna

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 17:57:53 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> [...]

Oj, nie pamietam szczegolow. Polecam przejrzec archiwa grupy
comp.sys.ibm.pc.hardware.storage -- tam w dosc dlugiej dyskusji nt
tego, ile kanalow/urzadzen przewiduje EIDE, padalo dosc duzo
konkretow, jednak dla mnie byly to tylko ciekawostki, bo nie
przewiduje wiecej niz 4 urzadzen u siebie ;-)
Podalbym wiecej namiarow na watek, ale najwyrazniej watek poszedl u
mnie do kasacji. Sorry.

> moze mu sie z SCSI pomydlilo :))))

Ze jak?

--