Re: Głośna praca Quantum Fireball

Autor: Przemek Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 14:42:15 MET DST

Tomasz Grabiec wrote:

> Kupiłem Quantum fireball 1,2G.
> Na poczštku byłem z niego zadowolony
> był szybki i chodził bardzo cicho.
> Jednak od pewnego czasu jego praca wišże się
> z wydawaniem dosyć nieprzyjemnego dżwięczenia.
>
> W zwišzku z tym mam pytanie czy da się to jakoś uciszyć?
> Za odpowiedzi z góry dziękuję.

Mozliwosci:

1. Odlaczyc zasilanie ;-)
2. Jak jest umocowany poziomo to go w pion i na odwrot
3. Nie dokrecac zbyt mocno
4. Podlozyc miedzy dysk a blache, do ktorej przykrecasz np gumke
5. Nie przykrecac w ogole, tylko cos upchac po bokach zeby nie jezdzil
    (u kolegi jego Seagate 130 lezy sobie na kupce zdjec i cisza)
6. Dorwac u kogos tak sam model i posluchac. Byc moze Twoj dysk
    jest uszkodzony.

BTW

0-700-000001

ten dzwiek to

a) stukanie
b)gwizdanie
c)wibracje

Polaczenie 3.70/min. Musisz miec 18 lat. ;-)

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka