Re: KAblowka i siec

Autor: Witold Tomaszewski (willy_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 13:25:29 MET DST

Szyszolot ma racje... Kanada to dosc blisko Stanow, a pewnie
z tamtejszych serwerow najczesciej korzystales u rodzinki.
W Polsce ciezko bedzie sciagac 600 Kb/s z serwerow
z USA i trzeba bedzie szukac europejskich mirrorow.
Co do ceny zgadzam sie z toba (30$ USA - 60 PLN): w najlepszym
wypadku TYLKO karta sieciowa i abonament miesieczny (ktos tu
pisal o 80 PLN/mies. - 50% mojego rachunku za polaczenie z TP S.A.),
w najgorszym - dodatkowo specjalny modem za, jak
na razie ok.1300-1500 PLN (masowka pewnie mniej...).

Maciej Jalkowski <mjalkowski_at_supermedia.pl> napisał(a) w artykule
<5ood7r$pq6$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Niby dlaczego ma byc piekielnie drogi? Bylem u rodziny w Kanadzie. Byli
> podlaczeni do Internetu via kabel tv.Placili 30 doli miesiecznie(przez
> lacze telefoniczne 20)roznica jak widac niewielka.Jesli chodzi o predkosc
> transmisji to byla porownywalna z CDRx4
> --
> Maciej Jalkowski
>
> mjalkowski_at_supermedia.pl