GRUPY DYSKUSYJNE - odpowiadanie

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 11:34:04 MET DST

   Cześć! Jestem tu z bardzo dziwnym problemem i zarazem zapytaniem,
mianowicie:
   Dlaczego, gdy odpowiadam grupie na serwer news.onet.pl wszystkie
odpowiedzi zachowują ten sam wątek (przez +), a gdy odpowiadam grupie na
bbs.chip.pl, zakładają inną, nową gałąź. Jest to dla mnie dziwne i nie wiem
z czym to jest związane. Nigdy - pomimo porad użytkowników serweru
bbs.chip.pl - nie udało mi się odpowiedzieć na tym serwerze tak, aby
zachować tą samą gałąź. Myślałem już, że to jest wina programu (używam
Internet News), lecz po jego zmianie na Free Agent'a problem się powtarzał,
a gdy pierwszy raz skorzystałem z serwera news.onet.pl i udzieleniu na nim
odpowiedzi ku mojemu zaskoczeniu wszystko zaczęło działać tak jak powinno -
odpowiedzi są ładnie umieszczane pod tym samym wątkiem.
   Gdyby ktoś z Was, drodzy użytkownicze news.onet.pl wiedział cokolwiek na
ten temat - czym to jest spowodowane - bardzo bym prosił o podzielenie się
ze mną tą wiedzą a będę bardzo wdzięczny. Interesuje mnie bardzo ten
''chwyt'' internetowy... :-)

--
Pozdrowienia,