Re: cichy wiatraczek na 486

Autor: Przemek Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 09:56:51 MET DST

Krzysztof Kretkiewicz wrote:

> Wie ktoś , gdzie można kupić dobry i CICHY wiatraczek na procesor 486
> ???
> Ostatni który sobie przyniosłem pochodził, pochodził... i aktualnie
> działa
> bardzo głośno :(( Ew. pyt. czy na 5x86 133MHz można założyć radiatorek
> ???
> (czy wystarczy)

Mialem 5x86 z radiatorkiem o wymiarach procesora i wysokosci
ok. 5 cm. (prawie szescian) - aluminiowy - taka szczota.
Klejony na Poxipol - nie polecam bo sie odkleja.
Ale dzialal jak zloto.
Sprawdz oznaczenie na procku czy masz model ADW czy ADZ
jak W to mozesz go nagrzac do 55 'C (czyli duzy radiator)
jak Z to 85'C i moze byc maly.
A dobry wiatrak (na lozyskach kulkowych) to kup
sobie jak bedziesz mial Pentium (do 100 to tez moze byc radiator
tyle ze duuuuzo wiekszy)

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek