Re: Jaki faxmodem odbiera faxy zdalnie

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 10:01:19 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> A co powiecie na 3ci standard: MNP-56k Microcom'a? :) Ma sie tak do
> Rockwellowego 56kflex jak V.FC do V.34, czyli generalnie moze byc zgodny
> w dol ;-) Ale syf sie robi...

Może ktoś wreszcie wyjaśni dokładnie jak to jest z tymi "standardami" >
33.6? Wystarczy przeprogramować eprom/flash? Czy można będzie je
mieszać, tzn. x2 w modemie z układami Rockwella i vice versa? Czy
Telekompromitacja planuje wprowadzenie szybszych modemów? (Obawiam się,
że nie, bo rachunki telefoniczne byłyby znacznie niższe...). Co planują
providerzy? (Hej, odezwijcie się!).
A może niepotrzebnie się grzeję, bo decydenci w Polsce mają to gdzieś?

> PS. Poza tym czemu ciagle piszemy 56K a nie 53K? :)

Propaganda, panie, zwana merketingiem :)

--
Pozdrawiam
Artur