Odp: KAblowka i siec

Autor: Apollo_44 (apollo44_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 23:35:22 MET

Kablowke klada calkiem dobrze(przynajmniej u mnie), szybki bedzie bo nie bedzie szedl przez centrale tak jak linie dierzawione, drogi chyba raczej nie - dodatkowy abonament za korzystanie z internetu, przeciez bedzie to szlo tym samym kablem co sygnal TV (jesli Tp S.a nie bedzie utrudunaic)

Pozdrawiam :-)
                 apollo44_at_polbox.com