Odp: Jak sie polaczyc (500m)? - faktycznie temat o procach

Autor: Apollo_44 (apollo44_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 20:30:22 MET

> A niby od kiedy oryginalne P133 maja ogranicznik *2 ?

> Moge. JEsli jest tylko odpowiednio chlodzony. Ja mam P100 puszczonego na
> 150 i jeszcze mi sie nie sypnal a komp pracuje 24h/dobe.

> PRzywioze ci P100 takiego, ktory ci pojdzie na 180 ok ?
> Ale stawiasz za to obiad w Wierzynku :)

> I nadal twierdze ze nieco za bardzo teoretyzujesz ...
>
> Jurand
Ale goraco.

Mysle ze nie ma o co sie klocic, masz kase to kup 200, nie masz kasy to kupujesz szlifa na gieldzie i zaczynasz czarowac. Sam ma 120 podrasowana na 133, chodzi niezle, wiecej sie nie da (ogranicznik).
Z doswiadczenia wiem ze o jeden wyzej mozna. Dalej taktowac sensu nie ma , bo i poco, wieksze prawdopodobienstwo wystopienia bledu, przy niewiele wiekszej wydajnosci, przy czym tepratura proca niezle sie podnosi.

Pozdrawiam obu osobnikow sporu :-)
apollo44_at_polbox.com