Re: Emulatory

Autor: Patryk Kaminski (p2kamins_at_undergrad.math.uwaterloo.ca)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 16:20:40 MET DST

Lukasz Jakubowski wrote:

> Patryk Kaminski (p2kamins_at_undergrad.math.uwaterloo.ca) wrote:
> : Tomasz Golebiowski wrote:
>
> : Nie zaprzeczam ani nie podtwierdzam, ale identyczne slowa czytalem jakis
> : czas temu na temat emulatora Amigi. "Zaden PC nie jest na tyle silny
> : zeby emulowac processor i graficzne chipy Amigi", no a dzisiaj juz taki
> : emulator (UAE) istnieje, i spisuje sie calkiem niezle.
>
> Oj, jestes bardzo tolerancyjny albo nie probowales wuzywac tego emulatora...
>
> Lukasz

Probowalem, na p120 (linux), na ppro 200 (WinNT) i na sparc. Pracowal
calkiem niezle (w porownaniu do mojej bylej A500 byl szybszy w
programach pracujacych w workbench, spowalnial przy niektorych grach
ktore mialy bardzo intensywna animacje. Ogolnie byl taki jak nazwa
wskazuje: usable czyli dzialal i nadawal sie juz do czegos wiecej niz
tylko do ogladania.

--
Patryk Kaminski
Honours Computer Science