Re: Quantum to badziewie !

Autor: Leszek M. Kujawski (lmk_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 00:09:46 MET DST

On Tue, 24 Jun 1997, Jaroslaw Lis wrote:

> On Tue, 24 Jun 1997 09:25:39 +0200, "Leszek M. Kujawski"
>
> Hm, jestes pewien ze na tych statystykach nie zawazyly glownie
> ubiegloroczne dane? Dyski sprzed 3-5 lat to w ogole nie padaly,
> niezaleznie od producenta :-). Rocznie to byly doslownie pojedyncze
> sztuki.
> J.

Na pewno w ciagu ostatniego roku, dwoch lat udzial Caviarow byl wiekszy.
Ale dane, ktore bralem pod uwage to porownanie liczby padnietych
dyskow roznych firm w poszczegolnych latach w stosunku do calkowitej
liczby kupionych dyskow danej firmy w tym roku. I niestety, najgorzej
wypadly Caviary, potem Samsung, Micropolis, Seagate, IBM, Quantum,
Fujitsu, Conner, Maxtor. Tak w kolejnosci od najgorszych do najlepszych.
Dane ktore przytaczam pochodza z okresu marzec'92-maj'97. Dyski
pochodzily zarowno od oficjalnych dystrybutorow jak i od resellerow.

A zreszta, ja i tak najbardziej lubie Seagate i glownie tej firmy
twardziele mialem i mam w swoim komputrze. Najstarszy ma prawie 3.5
roku i dzielnie sie buja w jakims komputrze utknietym po mlodym
kuzynostwie. :)

Pozdrowka!

Leszek M. Kujawski Mail me at: lmk_at_cc.uni.torun.pl
Torun, Poland