Problem z Gravisem ...

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 22:33:37 MET DST

Mam problem z ch... Gravisem. Jest to dokładniej Primax Gravis (OEM albo
klon) na kościach Gravisa. Polega on na tym że mam tylko jedenn kanał -
L (albo P - nie pamiętam bo go wymštowałem z koputera). W każdym razie
znajomy go sprawdzał i też miał te same objawy co ja - nie działał mu
jeden kanał. Czy ktoś wie co to może być za cholera?
Nie chce go wyżucać na złom bo jest śliczny dzwięk w porównaniu z mojš
obecnš kartš AudioDrive 6## (która wydaje piski podobne do PC-spikera -
no napewno trochę lepsze ale Gravis to gravis!!)

Odpowiedzi piszcie na mój e-mail moll47u_at_friko.onet.pl lub
moll47u_at_free.polbox.pl

Dziękuję za wszelkš pomoc!!!