Re: Uniwersalne hasla na biosy cd.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 00:43:05 MET DST

Dnia 23 Jun 1997 23:50:11 GMT, Grzegorz Paszka napisał(a):
>Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl) wrote:
>: joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) writes:

>: > Wyciągasz całego Dallasa (uwaga! gną się nóżki :) i kładziesz go na jakiejś
>: > blaszce na 2-3 minuty...
>To chyba jest zart. Ale z tego co pisza nastepni ludzie, wydaje sie, ze
>potraktowali to powaznie. A to byl taki dobry dowcip. :)

Co w tym śmiesznego? Robiłem tak i jakoś hasła w BIOSach znikały...
Chyba, że mówimy o różnych rzeczach:

  ja mówię o wyciąganiu czarnej kostki "Dallas", ze zintegrowanym RTC,
  CMOSem i bodajże bateryjką...

>Ludzie, od tego to jest zworka, zwierasz i po hasle, zworka ta jest nawet na
>plytach Shuttle'a.

A u siebie szukałem (GigaByte GA586ATV i GigaByteGA586ATE) i jakoś nie
znalazłem... przynajmniej w instrukcji nie było ani słowa o zworce "reset
CMOS data"...

Fajnie, bo właśnie kupuję ASUSa... :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|