Re: KAblowka i siec

Autor: Maciej Gruskos (gruskosm_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 18:37:48 MET DST

Maciej Jalkowski wrote:

> Niby dlaczego ma byc piekielnie drogi? Bylem u rodziny w Kanadzie. Byli
> podlaczeni do Internetu via kabel tv.Placili 30 doli miesiecznie(przez
> lacze telefoniczne 20)roznica jak widac niewielka.Jesli chodzi o predkosc
> transmisji to byla porownywalna z CDRx4

Ale ja chcialbym sie dowiedziec jak sprawy z tym maja sie w Polsce.
Ludzie!! Czy nikt u nas nie widział na oczy modemu kablówki???
Przeciez to jest jedyny jak na razie sposób aby wywalić telekomunikację
z internetu!!
Jak przyjdą modemy kablowe, a dostęp ma być non stop, to ludzie się na
nie po prostu rzucą. Ale problem jest chyba w tym, że mało ludzi wogóle
o tym wie.
Dlatego chce się czegoś dowiedzieć. Może już ktoś na takim modemie
pracuje i wie jak ta sprawa wygląda???

Pozdrawiam!

--
                      Maciek Gruskos