Czy tak zrobic? Jaka jest Twoja opinia?

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 09:53:34 MET DST

Piotr Jastrzebski wrote:

[...]

 PJ> Teraz cos konkretnego: mialem W95 na 486 AMD40 + 8MB RAM, plyta Shuttle.
 PJ> I chodzilo, na pewno dalo sie pracowac w Word7, nie wiem jak z siecia,
 PJ> bo wtedy nie mialem dostepu. Na tym samym sprzecie z 16MB nie narzekalem
 PJ> pracujac z wszelkimi typwymi windowsowymi aplikacjami sieciowymi.

Ty nie narzekasz, ale dysk narzeka. Mam 48 MB RAM i po zwiekszeniu vcache do 12
MB (mialem 6 MB, ale WinTune97 radzi 1/4 dac na vcache) zaczal sie odzywac dysk,
pomimo tego, ze nawet jeszcze cala pamiec nie jest zaalokowana. Swap ma zerowa
wielkosc, a ten sie rusza... Niezbadane sa wyroki Wilusia Bramskiego.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl