Jaki faxmodem odbiera faxy zdalnie

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 14:57:44 MET DST

Stalo sie TP SA zalozyla mi telefon....

W zwiazku z tym ze posiadam komputer w domu to logiczne stalo sie wyposazenie
go w faxmodem. Norlalny fax z sekretarka kosztuje ok. 1200 - 1500 zl.
Mnie interesowal by jednak zakup faxmodemu (zewnetrznego) pozwalajacego
odbierac faxy bez wlaczonego komputera i drukowac je na drukarce (ew zeby
zachowywal w pamieci (swojej) i drukowal po wlaczeniu komputera.

Czytalem ze jest modem Zyxel lub Zoltix nazwy nie pomne o numerku 6428???
ktory to robi nieststy modem w nim dziala na 28800.

W zwiazku z tym pytanko ..
czy istnieje cos takiego w cenie ok 1200 zl co by:
mialo modem x2 lub 56k (nie wiem ktore u nas bedzie obowiazywalo)
odbieralo faxy bez wlaczonego komputra
mialo sekretarke

Marcin Kowalik
mkowalik_at_itob.wil.pk.edu.pl