Re: s3 Virge

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 10:57:24 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule

> U mnie, przy P166 (2,5*66 - czyli w sumie wolniej) przy tych samych
> parametrach ekranu jest 404...
> Wnioski? Jeśli Virge, to Diamonda... :)

Dawno temu kupiłem sobie Diamond Stealth 64 VRAM VLB. Używałem tego pod
windą 3.1 i muszę powiedzieć, że drivery były świetne. Potem przyszły czasy
windy 95 i NT. Niestety po dzień dzisiejszy firma nie zrobiła przyzwoitych
driverów do 95 (ciągle brak regulacji gamma), a do NT to ich wcale nie ma.
Dotyczy to wszystkich starych kart Diamond'a. Po tych przygodach doszedłem
do wniosku, że kart tej firmy już więcej nie kupię i przestawiłem się na
karty Elsa. Żadnych problemów. Drivery do W3.1, W95, OS/2, Win NT 3.5 i
4.0.

Sylwek Orlik