Odp: Bomba mailowa czyli Sezon Ogorkowy rozpoczety!

Autor: Jerzy (ajerzy_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 21:58:35 MET DST

----------
> Od: Edwin Wierszelis <edwart_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet>
> Temat: Bomba mailowa czyli Sezon Ogorkowy rozpoczety!
> Data: 16 czerwca 1997 10:14
>
> Jak widac, autorow kolejnych wersji nie stac na oryginalnosc, choc za
"n-th
> complexity infinite binary loop" niszczaca procesor, przyznalbym jakas
drobna
> nagrode w kategorii Low Budget Science Fiction.
>
> Pozdrowienia, EdWin
> edwart_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl

Ja tez nie za bardzo wierze w takie bzdety. A propos to swiene sa te teksy
"n-th complexity infinite binary loop" czy niszczeniem modemow powyzej
14.4 bps.
Naprawde ludzie maja niezle pomysly (na udowadnianie swojej naiwnosci ) !!!
Nie dosc ze sami wychodza na naiwniakow to jeszcze innym
"robia pupe i przyprawiaja gebe"
                cyt : "Ferdydurke" Gombrowicza
THE TRUTH IS OUT THERE
I WANT TO BELIVE