czy RAS uruchomi modem na zdalnym komputerze

Autor: Janusz Skrzypkowski (j.skrzypkowski_at_pbg.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 08:40:03 MET DST

Czy mozliwe jest cos takiego:

Komputer k2 to moj komputer w pracy (win95 w sieci NT - patrz rysunek
ponizej). Czesto korzystam z internetu w pracy za pomoca dial-up networking
i modemu.
Komputer k1 to moj komputer w domu (win95). Czasem lacze sie z domu z
serwerem mojej sieci w pracy. W sieci tej pracuje moj k2. Lacze sie za
pomoca dial-up networking i modemu przy uzyciu netbeui. Wykorzystuje
call-back bo skoro pracuje to placi za to firma.

Oto pytanie:

czy da sie zrobic tak, ze dzwonie z domu do firmy, po chwili oddzwania do
mnie call-back, po czym w jakis sposob ja uruchamiam drugi modem znajdujacy
sie w firmie, ten modem laczy sie z internetem i w ten sposob ja w domu tez
jestem w internecie ale za polaczenie placi moja firma?

Jesli ktos zna rozwiazanie to bede wdzieczny za wszelka pomoc.

Oto rysunek pogladowy:

  ----- RAS(dial-up) ----
   k1 ------------------------ k2
  ---- netbeui ----