Re: Kilka skrzynek pocztowych w Internet Mail.

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 02:51:45 MET DST

Zalozenie kilku skrzynek pocztowych w programie MS Mail nie jest możliwe .
Możliwy jest natomiast jednoczesny odbiór poczty z wielu określonych adresów .
Podeślij swoje adresy na mój priv - opisze ci jak to zrobić .
Jednak w przypadku Polbox-u możliwe są tylko dwa adresy .

Andrzej Briske
dzik_at_kki.net.pl