Re: Czym odgrywac WAV jezeli ma wiecej niz 20MB?

Autor: Waldek (vuk_at_invarnet.inwar.com.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 01:39:21 MET DST

Krzysztof Depko <sadownik_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<33AC64B5.76D1_at_geocities.com>...

Do tego możesz użyć COL EDIT 96 ' , ostatnio obrabiałem ok 34 MB WAW na
skromnym Pentium 75 z 16 MB bez zacięć . Zobacz na www.syntrillium.com ,
ewentualnie na dyskach CD-ROM Chipa opis tego programu w PC Shareware
2,3,4/96 .

--
  | Waldemar Krawczyk
  | Tubądzin