Re: Czy tak zrobic? Jaka jest Twoja opinia?

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 01:14:22 MET DST

Marcin Galkowski wrote:
[..ciach]
> Pracuje wlasnie na 486 DX2 66MHz z 16 MB RAMu i dyskiem 400MB pod
> kontrola Win3.11 i DOSa. Komputera uzywam do pisania tekstow i zabawy > w sieci. No i pomyslalem i zainstalowaniu Windows 95 - w koncu tak ten
[ciach]
> Czy instalowac Windoze 95 na takim sprzecie (na razie nie ma
> pieniazkow na lepszy...) ?

Ja mogę Ci powiedziec w ten sposob: zinstalować mozna. Pracowac sie da
Bedzie chodzic wolniej, ale znosnie przy rozsadnych aplikacjach. Musisz
po prostu wybrac co sie dla Ciebie bardziej liczy: nieco wieksza
szybkosc czy mozliwosc uruchamiania nowych aplikacji for W'95. Proponuje
Ci zainstalowac W95, pouzywac go troszke i zdecydowac czy zostawic, czy
wrocic do W3x. Osobiscie wybralbym W95.

Teraz cos konkretnego: mialem W95 na 486 AMD40 + 8MB RAM, plyta Shuttle.
I chodzilo, na pewno dalo sie pracowac w Word7, nie wiem jak z siecia,
bo wtedy nie mialem dostepu. Na tym samym sprzecie z 16MB nie narzekalem
pracujac z wszelkimi typwymi windowsowymi aplikacjami sieciowymi.

> Jezeli tak, to jaki browser do Netu wybrac (z Netscape'ow) ?

Mysle ze 3.01. Czworka jest jednak zbyt kobylasta jak na ta konfiguracje
(pamiec, dysk). A 3.01 bedzie pracowac sprawnie.

> Czy instalowac Worda 7 ?
> A w ogole to milo by bylo, zeby to wszystko zmiescilo mi sie na dysku
> 400MB...

Instalowac. Chociazby dla czerwonych wezykow.
W95 + Word7 + Netscape3.01 + niezbedne duperele zmiescza sie spokojnie,
powinno zostac jeszcze duzo (ok 200 MB) miejsca. Jezeli nie zalezy Ci na
programach DOS (gry) to zawsze mozesz zrobic kompresje.

To tylko moja skromna opinia.

Pozdrawiam

--
----- Piotr Jastrzebski 'Cahir'