Re: wNT/unixy/WARP Server [Klopot z nagranym CD]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 00:13:41 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Ale pod Multiuser DOS mam cala game
>oprogramowania DOS'owego ....

Oprogramowanie DOS-owe do TCP/IP i Internetu ??? Stachu, litosciiii :(

Pokaz mi jakis program tego typu pod DOS, ktory nie bylby ersatzem
programu unixowego, 'wykastrowanym' z powodu ograniczen DOS-a.
O ile pod OS/2 sporo programow unixowych dalo sie przeniesc bez
utraty funkcjonalnosci, o tyle pod DOS dostepne sa prawie wylacznie
namiastki.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl