Re: Chipsy + Vata = mdlosci

Autor: Przem Kowalczyk (przemkow_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 19:24:56 MET DST

Piotr Ryszkiewicz wrote:

> From: Przemek Raczek[SMTP:przemek_at_radio.com.pl]
> Subject: Chipsy + Vata = mdlosci

> pisemkach.
> po to by
> podatek od
> Chipa listy
> znak
> dac

> Faktycznie, mozna dyskutowac nad slusznoscia decyzji US,
> tylko ze to co piszesz to nie dyskusja - to anarchia !
> W cywilizowanym panstwie jest nie do pomyslenia, zebys nie
> placil podatkow,
> dlatego ze ci sie nie podobaja. To tak jak Manius Krzaklewski
> [...]

Zgadzam się całkowicie z przedmówcš. Dura lex sed lex (chyba tak
się to piszę).

Więc jeśli dojdę do wniosku, że podatek dochodowy, który mi
naliczyli jest za duży (chociaż zgodny z przepisami) to mam nie
płacić? Śmieszne. W żadnym sšdzie (z NSA włšcznie) nie dałoby się
tego wygrać. W ten sposób mielibyśmy tylko jeszcze większš dziurę
w budżecie. (i jeszcze więcej nonsensownej roboty dla sędziów)

pozdrówka

    Przem

--
Przemysław Kowalczyk   !! Technical University of Gdańsk  !!
przemkow_at_polbox.com    !!              E T I              !!