Re: Matrox Mystique - problem.

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 14:37:25 MET DST

Arek.K (arek.k_at_usa.net) wrote:
: Moze ktoś wie czy w przypadku zainstalowania DirectX3 jest konieczne
: instalowanie Direct Video z orginalnej plytki Matroxa ( jesli tak to co to
: daje)
: Dodam ze po zainstalowaniu Direct Video nie sa widoczne animacje np.
: rozpoczynajace w plytach CHIPA. (uzywalem sterownikow karty graficznej ver.
: 3.16 i 3.62 nie autoryzowany przez Microsoft)
: Odpowiedz prosze kierowac na private: arek.k_at_usa.net

Lece do domciu sprawdzic, czy tak jest naprawde, bo nie zauwazylem az tak
drastycznej zmiany. Ja zainstalowalem i jakos nic mi nie brakuje.
        Wojtek

Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Tuwima 13/18
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | telefonu brak
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!