Re: Dokumentacja SB32

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 13:40:56 MET DST

: Mam problem, bo gdybym nie mial to bym nie pisal.
: Kupilem sobie karte dzwiekowa Sound Blaster 32 w wersji taniej tzn. w worku
: a nie w pudelku. Mam do tego oprogramowanie, karta zainstalowala sie w
: windows95 nie najgorzej, choc ktos niedawno narzekal na ta karte.
: Dostalem dwa podreczniki do oprogramowania karty ale nie dostalem
: dokumentacji karty, mam na mysli instrukcje z opisem hardware-u.
: Czy ktos moze trafil na taki opis w sieci?

A dostales dostales ... jest na CD ktory z nia dostales.
Oczywiscie zaraz sie dowiem ze nie ma tam wszystkiego co Cie interesuje,
ale nie kazda firma podaje wszystkie dane na temat hardware.
Do uzywania jej nie potrzebujesz zadnej dokumentacji a jesli sie chcesz
dowiedziec co ma a czego nie ma to na stronie Creativa jest wszystko.

 Slawomir Sidor