Re: Oki Page 4W - opinie

Autor: Jan Dubiec (alx_at_rdp.asi.alcatel.es)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 09:17:51 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> Dnia Fri, 20 Jun 1997 18:14:22 +0200, Jan Dubiec napisał(a):
>
> [...]
> pracy
>
> Tylko na co by mi była taka drukarka, jeœli do wydrukowania
> czegokolwiek
> musiałbym startować windozę? No i jakoœć wydruku gorsza niż w 5L, z
> prędkoœciš wydruku też słabo...

No cóż, jakoœć i parametry sa wprost proporcjonalne do ceny (dotyczy to
nie tylko drukarek). Należy ocenić swoje finanse oraz oczekiwania w
stosunku do drukarki i znaleŸć kompromis. 4W kosztuje 1000PLN, a 5L
1500PLN - 50% różnicy w cenie. Wybór należy do Ciebie...
Albo z innej beczki: Maluch czy Cinquecento. Jedno i drugie do niczego,
a masz tylko taki wybór (ze względu na kasę). No i co kupić !?

Z drukarskim pozdrowieniem:
/J.D.