kupie magnetofon do C64

Autor: Tomasz Karasek (galeria_at_venus.icu.com.pl)
Data: Mon 23 Jun 1997 - 03:41:51 MET DST

Witam wszystkich
Mam taka potrzebe, potrzebny mi jest magnetofon do Commodora C64
Powiedzcie mi ile taki zabytek moze teraz kosztowac a moze cos takiego u
kogos z was sie paleta i chce sie tego pozbyc.

 /      Tomasz Karasek                                    \
|   karas_at_venus.icu.com.pl                                 |
|  karas_at_pupil.ifpan.edu.pl                                |
| To moje miejsce pracy             Data Protector         |
| Chcesz strone WWW            http://venus.icu.com.pl     |
| skontaktuj sie ze mna :)                                 |
|  Tu sie ucze                 Szkola Nauk Scislych        |
|  Jest fajnie!             http://snsinfo.ifpan.edu.pl    |