Re: Jakie jest uniwersalne haslo na biosa awarda(Juliusz

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 21 Jun 1997 - 01:12:32 MET DST

On Tue, 17 Jun 1997 23:01:18 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz

>Jezeli jestes mi w stanie zademonstrowac bootowanie peceta przy
>uzyciu FTP, to natychmiast wsiadam w samochod jade do nocnego
>sklepu po skrzynke szampana, wrzucam ja do bagaznika i obieram
>kurs na Lublin ;-)))

No wsiadaj i przyjezdzaj do Wroclawia. Ewentualnie pare skrzynek piwa
zamiast szampana.

Od reki demonstruje peceta bootujacego sie przy uzyciu TFTP
[trywaialny FTP]. Linux sie bootuje, no i sa bootromy :-).

Zanim wypijemy te skrzynki, to bedzie sie bootowal dos,
albo zdolamy wpisac wirusa w BIOSa na plycie :-).

J.