Re: Odgrywanie WAV, MP3 - problem

Autor: Arkadiusz Sliwinski (kadi_at_key.net.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 22:21:20 MET DST

Dnia Fri, 20 Jun 1997 19:00:25 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl
(Łukasz Bajoński) napisal:

> To bardzo dziwne - zależy chyba od tego jakiego programu używasz, np w
> WinAMPie możesz zadeklarować z jakim wyprzedzeniem ma dekodować MP3,
> możesz też ustawić "high priority" co pozwala zapobiec zacięciom :)

Nic nie pomaga. Próbowałem używać WinAmpa, MuseArca,
Winplay'a 3, na każdym jest to samo. Zakłócenia powstają nie
tyle przy otwieraniu/zamykaniu programów, ile przy bawieniu
się prawym przesuwem (sliderem) okienka, lub przesuwanie
owego.

Tymczasem, borem lasem,
Arkadiusz Sliwinski
Ogonki? Tylko ISO 8859-2!
"I've got the pulsating rhythmical remedy!"