Re: Potrzeba - edytor+kompilator Asemblera.

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 23:03:53 MET DST

On 20 Jun 97 at 16:28, Romuald Szwarc wrote:

> Jezeli ktos ma taki program albo zna adres URL to bardzo prosze o
> przyslanie.

   Ja uzywam TASM'a (Borland) i ALAB'a (AsmLab, zrobila to jakas
Xenon Development(?) wyglada i dziala jak typowe DOSowe IDE
Borlanda). Ale... TASM to komercja a ALAB to shareware - nic za darmo
:-))) W kazdym razie jak zapuscisz jakas szukalke Internetowa z
kluczem ALAB, albo "Assembler Laboratory", to powinienes cos znalezc.
   Zreszta zaraz pewnie sam to zrobie, bo mam stara wersje i trzeba
by poszukac nowej...
   Poza tym zdaje sie, ze potrzebujesz tez podpowiadaczki z asemblera
itp. w tle; sa takie w Norton Guide, ale najlepszy jaki spotkalem to
TechHelp. Przy okazji: ja mam wersje 4.0, czy ktos wie skad pociagnac
nowsza?

                                 Pozdrowienia, Adam

> romualds_at_polbox.com
> Z gory dzieki.

PS.
Nawet gdybym nie byl cholernym legalista, to to ma razem 3.8
MB - nawet po spakowaniu twoja skrzynka tego nie pomiesci (ta na
polboxie w kazdym razie :-)... Mozna oczywiscie wybrac tylko
niezbedne kawalki, ale jak dopiero szukasz to pewnie by Ci taki wybor
nie wystarczyl...