Rozmyslania nt: CD->WAV

Autor: Marcin Szymanski (marcin_at_jowisz.iis.pw.edu.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 16:32:48 MET DST

Czytajac listy na ww temat i zdobywajac coraz to nowe doswiadczenia,
doszedlem do pewnego wniosku, ktorym mam zamiar sie z Wami podzielic.

Nie jest dla nikogo nowoscia, ze NIE wszystkie CDROM'y nadaja sie
do grab'ienia sciezek z CDaudio (vide Mitsumi).
Sam jestem posiedaczem CD SONY (co prawda x2, ale dokad mi sie spieszy???),
ktory dotychczas byl niezastapiony przy rznieciu kompaktow.
Az tu nagle trafilem na plytke, ktora sie oparla. :(
Nie jest to kwestia CopyrightByte, czy innych takich zabezzpieczen, ktore
kazdy porzadny soft zmoze w ciagu 5 sekund. Probowalem wszystkiego (no prawie
wszystkiego) i rezultat bez zmian - wszystkie sie daja, tylko ta jedna nie.

A co najciekawsze nie jest to oryginalna plyta, ale pirat kupiony na
Stadionie X-lecia od Braci (w rozumie???) zz za wschodniej granicy, za cale
10zl.

Czy doszlo juz do tego, ze piraci sa w stanie lepiej zabezpieczyc swoj
produkt od 'normalnych' producentow?
I jeszcze jedno spostrzerzenie:
Czy kradnac program z pirackiego CD ( z pominieciem plikow typu copyright
itd.)
tez jestem piratem??

Marcin
- - - - -