Re: mikrofon nie dzila

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 20:47:59 MET DST

Marcin Szymanski <marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<3.0.1.32.19970613093634.006a7408_at_jowisz.iis.pw.edu.pl>...
Wind95.

> Moze byc i przelotka, ale czy ustawiles w setup'ie karty zrodlo na
Microphone?
> Bo jezeli jest LineIn, to mozna sobie zainstalowac i z tuzin
przelotek,
> a nie bedzie dzialac...
>
> - - - - -
> Marcin Szymanski
> marcinsz_at_jowisz.iis.pw.edu.pl
> - - - - -
Co trzeba ustawic? Nakombinowalem ile wejdzie. Mikrofon dynamiczny
dziala, ale pojemnosciowy za nic nie chce ruszyc. Mysle, ze to moze byc
jakas zworka w samej karcie podajaca na mikrofon zasilanie, ale nie
wiem jaka. U mnie jest karta SB Pro. W instrukcji karty pisze, ze z
mikrofonem pojemnosciowym powinna dzialac, ale nie dziala i juz.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net