Re: CHIP a Urzad Skarbowy (i inni)

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 10:51:39 MET DST

On 19 Jun 97 at 21:34, Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Przypuszczam, e dowolny Urz d Skarbowy b dzie mog Chipa i innych
> najwy ej cmokn w pomp (sorry za mi sko).
> Nied ugo trzeba kombinowa , eby powiedzie US: kochani, my dodajemy
> do naszego pisma CD-ROM'y za darmo !
> Niech sobie licz od zera dowoln stawk procentow , mog nawet doliczy
> odsetki karne (te w procentach) !

HO HO ! A ile kosztowalo pismo bez CD-ka ? a ile z CD.
Odejmij sobie i wyjdzie Ci to za darmo!!!
A inna sprawa jest to dlaczego pismo z CD kosztuje tyle ile kosztuje a nie
cene pisma + 2-3 zl. za CD bo tyle kosztuje tloczenie tegoz w takim
nakladzie co ma pismo.
    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--