Re: Dwa dyski jak jeden ?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 18:21:23 MET DST

In pl.comp.pecet Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Dnia 18 Jun 1997 17:54:48 GMT, Jaroslaw Lis napisał(a):
: >: Na dysku mogą być CZTERY partycje primary... To DOS uniemożliwia ich
: >: normalne wykorzystanie...

: >Skad takie stwierdzenie? Co nazywasz normalnym wykorzystaniem partycji?
: >Jej kasowanie? Bo chyba tylko z tym moga byc klopoty :-)

: Nie, mam na myśli założenie 4 partycji Primary pod DOSem i ich
: wykorzystywanie RÓWNOCZEŚNIE.

No, byc moze. Co prawda jeden z okolicznych komputerow obsluguje pod DOSem
piec partycji 'primary' ale na dwoch dyskach, 3+2, wiec moze i masz racje
ze 4 na jednym sa niedopuszczalne...

: >: Pominę już fakt, że partycja Extended jest w sumie partycją primary... ;)
: >Odpowiedz uzasadnij :-).

: Sprecyzuję: Nie miałem na myśli partycji zawartych w partycji Extended tylko
: samą partycję Extended... Figuruje ona jako jeszcze jedna partycja typu
: primary... Ale zgadza się - to było zbyt duże uproszczenie :)

Zbyt duze. Partycja Extended figuruje jako .... Extended wlasnie.

J.