Re: SCSI i IDE

Autor: Rychu (xrychu_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 14:34:05 MET DST

On 17 Jun 1997 14:19:49 GMT, megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl (Lukasz
Jakubowski) wrote:

>Hej!
>
> Po instalacji interfejsu SCSI Adapteca na ISA zdechl drugi interfejs IDE
>(ten na plycie). Po prostu nie widzi podpietych urzadzen. Manewry w BIOSie
>(AMI- koszmar) nic nie daly. Nie wykrywa i juz. Jakies idee? Pentium133 ATX
>adaxa, karty graficzna i sieciowa na PCI.

Przy adaxach (nie atx) widziałem taki motyw u znajomego:
instalowałem mu od nowa Win95 z cd podłączonego do drugiego IDE na
płycie. Wszysko było fajnie - ale po instlacji zniknął drugi kanał IDE
- na STAŁE !!!!!!!!!!!
Pan w serwisie powiedział, że Win95 grzebie w rejestrach(!) i trzeba
resetować bios zworką.
Żeby poprawnie zainstalować win trzeba mieć plik INF ze specjalnymi
ustawieniami do ADAxa (!)

Może po instalacji Adapteca Winda (jeśli używasz) przy okazji
wykrywania go "namieszała w rejestrach" i poszło!
Skontaktuj się z serwisem Adaxa lub JTT powinni ci pomóc .

Pozdrowienia

Rychu

 Ryszard Kurek
 Szczecin, e-mail: xrychu_at_polbox.com