Re: Dla korzystajacych z 0,202122 (TPSA)

Autor: Tomek Krowczynski (haze_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 14:36:24 MET DST

Wojciech Malek <wmalek_at_psyche.cst.tpsa.pl> napisał(a) w artykule

> Chyba moze sie czlowiek wkurzyc, jak slyszy tylko zarzuty bo cos nie
> chodzi przez kilka godzin.

A pewnie. Nikt nie ma o to do Ciebie pretensji. Wyluzuj sie i nie bierz
wszystkiego "do siebie". Ze swojej strony tez przepraszam. Byc moze moj
mail wypadl nieco obrazliwie. Nie bylo to moja intencja.

> Odnosze wrazenie, ze wiekszosc
> uzytkownikow nic innego nie robi, tylko czeka na kolejne potkniecie

Juz tacy paskudni jestesmy, my uzytkownicy :))))
Osobiscie bardzo sie ciesze z tego, ze TPsa dala mi taka mozliwosc (dostep
do I-net). Gdyby nie to, nie poznalbym nieco blaskow i cieni sieci a i nie
mialbym okazji poznac tylu roznych ludzi niewychodzac z domu.

> Przepraszam jesli sie za bardzo unioslem :)

Tez przepraszam, jesli moja wypowiedz wypadla zbyt agresywnie.

Pozdrowka :)

--
Tomek Krówczyński
< haze_at_polbox.com >