Re: Morderca

Autor: Pawel Najdecki (najdecki_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 13:37:47 MET DST

On 9 Jun 1997, Pawel Zielewski wrote:

> Ha! Wiedzialem, ze subj zaintryguje, ale nie w tym rzecz.
> Panowie,
> Gdzie moge znalezc jakis maly fajny programik do wylapywania smieci
> .dll, .vbx itd. z windows/system?
> Sorry, ze mieszam taka blahostka, ale leb mnie boli i nie chce mi sie
> szukac na slepo po sieci. Jakby ktos mogl podac adres i nazwe takiego
> czegos, to ja wdzieczny bede.
> Zielu

  Tak latwo to sie nie da. Jesli smieci nie byly notowane przez jakiegos
instalera to masz problem (ryzyk-fizyk, kasujesz i sprawdzasz czy dziala)
 Inny sposob to zawsze instalowac wszystkie aplikacje poprzez jakis
programik wylapujacy. Idealny jest np. Inctrl2( dla 3.11) i Inctrl3
(95.NT)
 Uruchamiasz najpierw jego, a potem program do instalacji. On potem tworzy
ci plik tekstowy z wypisanymi wszystkimi tasowaniami plikow po dysku
podczas instalacji. Potem sobie mozna usuwac do woli .
 Ten programik jest na tyle inteligentny, ze jesli aplikacja zrobila
restart po instalacji, to on i tak sie uruchomi i mozna dokonczyc prace.
 Acha, zmiany w plikach *.ini tez uwzglednia.
  Jest freeware.

                Eli

Eli_at_irc.pl