Re: Dla korzystajacych z 0,202122 (TPSA)

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 12:13:31 MET DST

Szanowny Panie !
TP SA jest po to , aby zapewnić sprawne działanie oferowanych usług .
Klient po to , aby z tych usług korzystać i płacić za nie .
Częsta awaryjnoœć i brak reakcji ze strony zatrudnionych w Pana firmie pracowników budzi niezadowolenie osób , które płacš za usługi nie funkcjonujšce poprawnie . W mojej ocenie jest to oczywiste i nie rozumiem Pana "wkurzenia"
W zwišzku z powyższym proponuje Panu zakup telewizora , który nie będzie prawidłowo funkcjonował w trakcie ciekawego programu .
Czy będzie Pan zadowolony ? .
A więć może zamiast płakać , weœcie się Panowie do roboty .

Serdecznie pozdrawiam

Andrzej.Briske_at_USA.NET