UM8886A/UM8673

Autor: Piotr Kaczmarzyk (zip_at_tahoe.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 05:30:39 MET DST

Mam płytę z chipsetem UM8886A (lub UM8673, ale chyba są podobne). Czy
ktoś może posiada jakieś informacje nt. programowania tego układu?
Chciałbym napisać do tego driver pod Linuxa, bo jest tylko driver do
UM8672 - i nie jest kompatybilny, a bez tego nie mogę sobie nawet
ustawić PIO mode. Próbowałem zdebuggować DOSowy driver i powtórzyć
wykonywane przez niego operacje pod Linuxem, ale w efekcie zjadło mi
dysk.

Byłbym wdzięczny za każdą pomoc.

--
Piotr