Re: Dla korzystajacych z 0,202122 (TPSA)

Autor: Tomek Bilski (tbilski_at_wlkp.top.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 01:21:06 MET DST

Przemo wrote:

> Sprobuja wylaczyc, to straca klienta - przeniose sie na GSM.
> Przemo

Cale szczescie , ze mam oprocz 0202122 jeszcze numer modemu jakiegos
providera , ktory udostepnia 5 min for free . Dzis i wczoraj bylyby nici
z poczty. Modem tpsy albo nie odbiera , albo odbiera i cisza , albo
odbiera i po 3 min . "Server is not responding... Contact your local
administrator ;) " . No coz , przy takiej awarii w Warszawce ( od 3 dni
calkowity brak telefonow w centrum ) moze sie wszystko zdarzyc .

--
Tomek .
mailto:tbilski_at_wlkp.top.pl