Re: Podkręcenie peceta

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 01:03:40 MET DST

RoMan Mandziejewicz <RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
wrote:

>Rowniez jako zadanie pod Szklarnia95. Nie ma w tym nic dziwnego - standard XMS
>przewiduje normalnie max. 16 MB RAM w komputerze i wszystko co powyzej, musi byc
>mapowane w jakis dziwaczny sposob przez Foxa. Do 16 MB startuje jak przecinak -
>daj 16 MB smarkdrive'owi, to sie przekonasz.

Sprawdze - dzieki, nie pomyslalem o tym.

>FYI: Fox nie potrzebuje himem.sys do szczescia.

Wiem. Malo tego - bez himem.sys szybciej sie uruchamia i szybciej
chodzi (bazy na serwerze NW 3.12). Pod DOS-em ma taka opcje w
multiconfigu, uzywam jej czasem do indeksowania baz (razem ok. 400 MB,
kilkadziesiat DBF-ow, od kilku do kilkunastu kluczy indeksowych
do kazdego). Zysk na czasie jest na tyle duzy, ze w pewnych sytuacjach
warto przebootowac komputer - zwlaszcza, kiedy nie mam juz nic wiecej
do zrobienia, a spiesze sie do domu :-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl