Re: Wiatraczek zostaje - ze smarowaniem

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 23:53:17 MET DST

hubble_at_free.polbox.pl (=?ISO-8859-1?Q?Micha=B3_Zieli=F1ski?=) wrote:

>Jako mechanik z poczuciem humoru proponuje zamontowac w komputerze system
>centralnego smarowania - taki jak w radzieckich samochodach ciezarowych.Po
>dokonaniu modyfikacji komp bedzie mial na plycie czolowej(sciance bocznej,
>wierzchu niepotrzebne skreslic) gumowy przycisk, lub dzwigenke, ktora trzeba
>bedzie machnac dwa razy przed wlaczeniem kompa i gotowe.Mysle ze po
>dorobnych modyfikacjach da sie zaadoptowac system spryskiwania szyb z
>malucha(taki z gumowym guziorem).
>Co Wy na to ?
>Pozdrowienia

> [...]

Ja proponuje udanie sie do pobliskiej rozdzielni sredniego napiecia.
moze maja jakas duza kadz. nalezy do niej wlozyc peceta,
i wszystko zalac beczka oleju izolacyjnego :))))) smarowanie bedzie
rewelacyjne, i to bez tego centralnego ukladu. wszelkie halasy
tez beda doskonale wytlumione :) dodatkowo chlodzenie olejowe
jest znacznie efektywniejsze od napowietrznego. kurcze. same zalety.
aha. odpadaja tez klopoty z kurzeniem sie komputera.
tylko gdzie ta kadz w domu postawic :))))))))))))
pewne problemy moze tez stwarzac korzystanie ze stacyj dyskietkowych
i cederomow :))))) trza by spowolnic obroty coby glowic nie poobrywalo hehehe
:)

ps: sorry ja tez nie moglem sie powstrzymac :)

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |